Subject: FW: Harjumaa Saku vald Juuliku küla VT1746 sideprojekti muudatus
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Nov 2023 14:07:10 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/23/22790-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Liisa Jänes <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 29, 2023 1:31 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Saku vald Juuliku küla VT1746 sideprojekti muudatus

Tere

Saadan korrigeeritud materjali ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks.

1.	Lisatud seletuskiri.
2.	Ristumise joonised korrigeeritud vastavalt teostusele.
3.	ELA SA sidetrassile on kaev paigaldatud ning kandsin joonisele
sidekaevu reaalses suuruses- läbimõõt 800mm.

Sidekaevu kõrgusmärk on korrigeeritud.

4.	Sidekaevu asukoht nihkus pinnase tõttu. Sidetrassi kaevust
väljatuleku tõttu on TA kinnistul 11425 Kanama-Saku tee  ääres trassi
kõrgus 0,80mm.
5.	Kaevu tingmärk asendiplaanil tingmärkide loetelus korrigeeritud.
6.	Valguskaabel on pinnases kaitstud mikrotoruga- 4x14/10mm, mis
vastab tugevusele 4000N. Seetõttu jäi kaitsetoru 750N antud asukohas ära.
Tee teostuselt on näha, et antud asukohta tuli sissesõit aga kuna
esialgsest tee projektist sissesõit puudus ( 11425 Kanama-Saku tee`l km`l
2,63),

siis ehituse ajal ei oldud teadlik, et mahasõit tuleb. Kuna mahasõidust ei
teatud, siis ei ole sidetrass mahasõidu all veel täiendavas kaitsetorus.
(Manusse lisatud mikrotoru sertifikaat)

7.	Teostusjoonisel muudetud trasside sügavused, mis arvestab
kergliiklusteega. Sidetrass paigaldati koos tänavavalgustusega enne
kergliiklustee rajamist. Ümbruse ja haljastuse taastamine tuleb kevadel.

Märkustes väljatoodud kohas (sidetrassi sügavus TA kinnistul 0,9m) tõuseb
pinnas kevadel haljastuse taastamise käigus.

8.	Manusse lisatud teostusjoonis, kus on välja toodud sügavused koos
kõnnitee teostusega ( kõnnitee teostuse joonis sai osaliselt valmis
eelmisel nädalal).

Tervitades

Liisa Jänes

Projekteerija

Tel +372 5345 7609

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 23. november 2023 16:09
To: Liisa Jänes <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harjumaa Saku vald Juuliku küla VT1746 sideprojekti muudatus

Tere

Tänan edastatud materjalide eest.

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume selgitada ning täiendada
projekti.

*	Palume lisada muudatusprojekti juurde vastav seletuskiri.
*	Ristmevälja joonis ristumisel riigiteega palume koostada vastavalt
teostusjoonisele sh kontrollida maapinna kuju.

*	Palume kajastada projekti asendiplaanil ning seletuskirjas
sidekaevu (122YK04) mõõtmed ning andmed. Lisaks palume sidekaev kajastada
vastavalt mõõtmetele asendiplaanil, et oleks üheselt mõistetav kuidas
sidekaev maaüksuste suhtes paikneb.

*	Soovime teada, kas sidekaev 122YK04 on ka rajatud või on sidekaev
veel rajamata?
*	Lisaks soovime teada, kui sidekaev on rajatud, siis kas sidekaevu
kõrgusmärk h=0,00 on õige ja mida see tähistab?

*	Asendiplaanil palume kajastada leppemärgid kooskõlas tingmärkides
kajastatuga.

*	Asendiplaanil antud nooltega viidas palume kajastada rajamise min
sügavus ning kaitsetoru tugevus.

Lisaks juhime tähelepanu, et Transpordiameti poolt 12.12.2022. a
kooskõlastatud projektis oli antud asukohta kajastatud mikrotoru
paigaldamine kaitsetorusse 750N. Teostusjooniselt nähtub, et kaitsetoru
pole rajatud. Palume selgitust, mis põhjusel ei rajatud sidetrass
vastavalt projektile antud lõigus kaitsetorus?

*	Palume selgitada, miks sidekaevu 122YK04 asukoht on muutunud (ca
1,2m) võrreldes Transpordiameti poolt 12.12.2022. a kooskõlastatud
projektiga.

*	Palume kajastada teostusjoonisel antud asukohas ka maapinna
andmed. Soovime teada, kas antud asukohas on maapind muutunud
kergliiklustee rajamise (kraavi rajamise) tulemusel ja kas antud sügavused
on kajastatud varasemast maapinnast või muutunud maapinnast.

*	Palume teostusjoonise andmete hulgas kajastada ka tabelina
maapinna abs ning sidetrassi abs kõrgusarvud.

IKÕ plaanide/lepingu osas saame tagasisidet anda, siis kui oleme saanud
sidekaevu mõõtmete ning paiknemise osas selgust.

Palume projekti täiendada ning edastada projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Liisa Jänes < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, November 23, 2023 10:12 AM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Saku vald Juuliku küla VT1746 sideprojekti muudatus

Tere

Jah, siderajatised on rajatud. Sidetrass paigaldati koos valla kõnnitee
projektiga.

Edastan vormistatud ja allkirjastatud teostusjoonise.

Tervitades

Liisa Jänes

Projekteerija

Tel +372 5345 7609

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: kolmapäev, 22. november 2023 15:05
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Harjumaa Saku vald Juuliku küla VT1746 sideprojekti muudatus

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume selgitada ning täiendada.

Soovime teada, kas muudatusprojektis kajastatud siderajatised on rajatud?

Kui on rajatud, siis soovime vastavaid tehnovõrkude teostusdokumente ja
teostusjooniseid (allkirjastatult teostusmõõdistamise eest vastutava
pädeva isiku poolt).

Palume materjalid edastada minu e-mailile.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet